söndag 24 januari 2010

Hallen är färdig

Några bilder från vår nyrenoverade hall. Vi ska bara köpa en mindre byrå, ny spegel och snickra en skoförvaring men jag känner för att "bo in" mig först.



Vi har satt upp vit pärlspont i hela hallen och lagt in ett nytt golv. Det blev en plastmatta som liknar klinkers men är mjukt och varmt att gå på. Jag var jätteskeptisk att lägga in ett "fuskmaterial" men det är såååå praktiskt. Med tre barn och en hund känns det här helt rätt. Jag njuter!

Gamla hatthyllan

Trappan upp till övervåningen

Murgröna och &-tecken

I hallen och trappen upp till övervåningen låg det tidigare en brun helteckningsmatta och på väggarna satt en gulaktig tapet. Det gjorde att det var ganska mörkt i hallen där det inte finns några fönster. Det blev mycket ljusare och finare nu. Jätteskönt att det är klart!

Ha en härlig vecka! Kramar fr Anna!

7 kommentarer:

  1. Såå fint det blev!
    "Fuskmaterial" kan vara riktigt snyggt ibland, detta var ett bevis på det...

    Ha en ny fin vecka! kram Marie

    SvaraRadera
  2. Oj vad ni renoverat, så fint!

    Låter spännande med svart badrum, läckert!

    önskar en bra dag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Halloj!!
    Hallen blev jättefin!! Syns inte att det är "fusk" golv =) Förtsår att ni är nöjda.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Men jösses amalia vad snyggt!!!!!
    Jag ÄLSKAR Hemnes byrå! Stilren och praktisk.
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  5. Du fick verkligen en jätte fin hall. Va bra det måste kännas!! Vi ska börja med hallen i vår/sommar.

    /Sussi

    SvaraRadera
  6. Hej Anna! Vilken ljus och fin hall och likaså trappan upp. Ha det gott! Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Va hallen blev fin! Vill oxå göra om där ,men vet inte riktigt hur...vitt tror jag det blir även hos oss, då det ända ljus som kommer in där är ljuset i fönstret på dörren, och det är inte mycket.
    Trappan blev jätte fin!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!