onsdag 10 november 2010

Leksandsband

Jag har lite "dille" på Leksansband. Jag tycker att dom är så fina - står både för tradition och nytänk. Lätt att använda Leksandsband för att "piffa upp" både det ena och det andra...

Flera utav mina trevliga kunder har efterfrågat Leksandsband som metervara och nu har det kommit till Kära Hem. Jag har rött, grått och vitt band.


Ljuskrona svart emalj med svart Leksandsband

Emaljkruka med rött Leksandsband
Fårskinnshjärta med Leksandsband

Kram fr. Anna!

2 kommentarer:

  1. jag gillar med band och spetsar...kan inte låta bli att köpa en meter eller två lite då och då som hamnar nere i pysselrummet i glasburkar....kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Hej, jag sökte på Leksandsband och kom till din blogg. Guud så fin blogg du har och ett underbart hem ! hoppas att det är okej att jag lånar bilden med den svarta takkronan med leksandsband. Självklart länkar jag till dig !

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!