måndag 3 januari 2011

Kära Hem stänger!

Nu stänger jag gårdsbutiken Kära Hem!

Jag har en arm som gör ont och vägrar bli bättre. Det gör att jag måste "anlita" familjen för att kunna ha öppet och det är inte så kul. De har alltid ställt upp och funnits i butiken när jag har haft annat att göra men att förlita sig fullt på dom för att kunna ha öppet är inte så roligt. Det var ju inte så det var tänkt...

Mas och Kulla mugg

Oljekanna och mortel

Snurrskål

Är du intresserad av Sofia Carlssons fina keramik? Kontakta Sofia http://www.sofiacarlsson.se/.

Bloggen finns kvar, men jag kommer inte att uppdatera så flitigt. Ska försöka undvika datorn så gott det går. Däremot kommer jag följa era bloggar! Det kan jag göra med vänster hand... :)
Kram fr. Anna!

2 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt för dig Anna att det inte funkar...
    Vi måste ses snart!
    Kramar till dig
    //Cina (LM)

    SvaraRadera
  2. Så synd, jag som tyckte det var så mysigt att ta en promenad från vår sommarstuga.
    Hoppas att du blir bättre i din arm. Lycka till med allt annat som du har för dig:)

    Hälsningar från "jag som har haft en farmor som har bakat i din affär"!
    //Kristina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!