torsdag 21 oktober 2010

Äntligen!

I och med att jag redan har delar av Emy Littles sortiment i Kära Hem så har många frågat efter "mjukisfolkdräkterna" till barn och nu äntligen har fått hem dom. Helt gudomliga! Tänk om de ändå hade funnits när mina barn var små...
Emy Little klänning

Emy Little masbyxa

Kläderna är fina och dessutom sköna för barnen. Går att använda både till högtidsdagar, dop eller om man bara vill vara lite extra fin! Jag har tagit hem några storlekar men om du är intresserad av någon speciell storlek - hör gärna av dig innan så ska jag försöka ordna så att det finns hemma. Maila anna@karahem.se.

Mer information om kläderna finna på min hemsida www.karahem.se under "Produkter"

Ha det så skönt i det fina höstvädret! Kramar fr. Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!