söndag 24 oktober 2010

Ny och gammal favorit

Jag har en ny favorit i köket :) En kaffebryggare!!! Jag dricker ett par koppar kaffe per dag men ser mig inte som någon riktig "kaffemajja" och absolut ingen kaffekännare... Men då vår gamla kaffebryggare gick sönder var min man tvärsäker - en Moccamaster skulle inköpas. Och så fick det bli.

Gammalt möter nytt
Jag ångrar mig absolut inte - till och med jag känner skillnad! Inget beskt, halvdant kaffe här inte... Har till och med köpt hem lite omalda kaffebönor och kört i min gamla kaffekvarn till lillgummans förtjusning. Mums!
Vacker är hon inte men ack så god

Favorit som har hängt med ett tag

Nu är det snart måndag igen. Tänk vad helgerna (och veckorna också för all del) går fort! Den här veckan ska vi fira ett par födelsedagar då bl.a. min dotter fyller sjutton år. Var tar åren vägen?
Kram på er fr. Anna!

1 kommentar:

  1. Vad kul med en ny maskin till köket! Och inget slår väl en het kopp kaffe? ;)
    Kram/Anna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!