torsdag 2 december 2010

Fyra år har gått...

...sedan jag och Peppe gifte oss den 2 december 2006. Det var lördagen på första adventshelgen. Min favorithelg!

Oj, vilken dag vi hade - fixa frisyren och make up, fotografering i studio, vigsel i Vika kyrka och fest i vårt nuvarande hus med god mat och vin, lekar som kompisarna och syskonen ordnade och dans halva natten! Herre jösses, vad skoj det var!


Jag & Peppe!

Bröllopsnatten tillbringade vi hos mamma och pappa som lånade ut sitt dåvarande hus till oss. Dagen efter åkte vi på julmarknad i Leksand och sen bodde vi på Klockargården i Tällberg i deras Carl Larsson-svit med bubbelbadkar och bastu. Underbar middag på Åkerblads.

Det var jätteskönt att få åka iväg dagen efter vigseln och festen för att fortsätta fira att vi var "nygifta".

Ikväll ska vi fira lite med glögg och god mat! Ha det så bra! Kramar fr. Anna!

Ni har väl inte glömt av min utlottning som pågår tom 10 december?

6 kommentarer:

  1. OJ så vackra ni var gumman!! Helt otroligt......
    Kram och sov gott från Dårhuset

    SvaraRadera
  2. Vilken dag det var! Otroligt roligt och lika fint. Kunde inte haft ett bättre bröllop och jag kan inte ha en bättre fru.
    Jag älskar dig!

    /Peppe

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert brudpar! Härligt med ett vinterbröllop och vad mysigt det låter med julmarknad efter. Jag förstår att det är en speciell tid för er nu.

    Vilken gullig kommentar din man har skrivit. Min man vet inte alls hur man skriver kommentarer, men jag ser att han läser min blogg ibland...

    Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert brudpar ni var!
    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Vad fina ni var! Och vad mysigt att ha bröllop på advent :)
    Kram, Anna

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen ett vackert bröllop med god mat och en jättetrevlig fest! och vilken rolig möhippa vi hade innan .....
    Tänk att det redan gått 4 år.
    När var det ni skulle öppna era lappar?
    kramar från Cina (LM)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar!